Nostot


Uusia sivustoja – jalostaja.fi

Oy Lunden Ab Jalostajan uusi sivusto julkaistiin heinäkuussa 2015. Oy Lunden Ab Jalostaja valmistaa monipuolisia elintarvikkeita ja sen tunnettuja brändejä ovat Jalostaja, Auran Maustaminen ja Auran Sinappi. Omien brändien lisäksi tuotannossa on sekä kaupan merkkejä että toimintaa merkittävien elintarvikeyritysten alihankkijana. Jalostajan vahvuutena on nopea reagointikyky markkinoiden muutoksiin ja asiakkaiden tarpeisiin. […]

Uusia sivustoja – Jalostaja

Vahinkoilmoituspalvelu InCar Oy:lle

Sähköinen vahinkoilmoituspalvelu 22 toimipisteen InCar Oy:lle

InCar Oy, jonka korjaamoverkosto käsittää 22 omaa toimipistettä ja noin 15 partner-pistettä, on 7.4.2015 ottanut käyttöönsä toteuttamamme sähköisen vahinkoilmoituspalvelun. Palvelu on suunnattu kaikille autoilijoille auton merkistä tai vakuutusyhtiöstä riippumatta. Palvelulla on mahdollista ilmoittaa liikenne- ja autovahinkotapauksissa kaikki vakuutusyhtiöiden vaatimat tiedot sekä omalta että tarvittaessa myös toisten osapuolien osalta. Sähköinen vahinkoilmoitus […]


Flash sales and private sales hit the ecommerce market with a fury back in 2009 and 2010. Some would even argue that flash sales are still the most scalable ecommerce business model. However, just like all new innovations, they hit a bubble, or trickle in their effectiveness, bringing up new and exciting innovations, particularly in the ecommerce world. So, what is the next new and upcoming wave of innovation in the ecommerce space?

Lähde: 5 New and Upcoming Waves of Innovation in Ecommerce – Ecommerce Platforms


mobi-search

Onko sivustosi jo mobiiliystävällinen? Googlen mielestä nyt olisi korkea aika.

Google julkaisi helmikuun loppupuolella verkkovastaaville suunnatussa Webmaster Central Blogissaan kirjoituksen, jossa kerrotaan 21.4.2015 voimaan tulevista muutoksista yhtiön hakukoneen algoritmeissa. Google kertoo, että sivustojen mobiiliystävällisyyttä painottavat muutokset tulevat vaikuttamaan merkittävästi hakutuloksiin mobiililaitteita käytettäessä. Muutokset koskevat kaikilla kielillä tehtyjä mobiilihakuja maailmanlaajuisesti. Googlen kevään 2015 muutokset hakualgoritmeissa tarkoittavat sitä, että pienempinäyttöisille laitteille (älypuhelimet, […]


Paranna WordPress-sivustosi tietoturvaa kaksivaiheisella vahvistuksella

Kaksivaiheinen vahvistus kirjautumisen yhteydessä on ollut mahdollista joissain verkkopalveluissa pidemmän aikaa, mutta viimeisen 1–2 vuoden aikana monet merkittävät palvelut ja sivustot ovat alkaneet tuoda tätä käyttäjätilien kaappaamista estävää toiminnallisuutta enemmän esille. Kaksivaiheisen vahvistuksen toteuttamiseen on eri tapoja, mutta idea kaikissa on, että käyttäjältä pyydetään käyttäjätunnuksen ja salasanan lisäksi jotain muuta, kuten […]

two-step

Kotisivuista ja sosiaalisesta mediasta

Näin sosiaalisen median aikakaudella monen yrityksen ja yhdistyksen kotisivut ovat jääneet paitsioon. Facebookin ja muiden palvelujen helppous, nopeus, vuorovaikutteisuus yhdistettynä mahdollisuuteen tavoittaa suuria määriä ihmisiä ovat tämän ilmiön pääsyitä. Omat kotisivut nähdään vanhentuneina sekä ulkoasultaan että toiminnallisuudeltaan. Lisäksi valitettavan usein omien sivujen sisältöä ja päivitystiheyttä saattaa rajoittaa se yksinkertainen seikka, […]

Social-Media